Always trust your innervoice – Swinckels’ | Thinc ahead

Always trust your innervoice – Swinckels’

Heb jij de reclame met Morgan Freeman al voorbij zien komen? Of de vele posters in bushokjes? Sinds een aantal weken is Swinckels’ overal op tv, online en outdoor te zien met hun eerste commercial, met in de hoofdrol Mr. Freeman. En Thinc ahead was betrokken bij deze lancering.

Bavaria Brand Event

In januari mochten wij voor Bavaria hun Brand Event organiseren. In Hotel Van der Valk Eindhoven streken 80 Bavaria-medewerkers uit heel Europa neer, om zich te laten informeren over de laatste ontwikkelingen van een drietal Bavaria-merken: Bavaria, Swinckels’ en 8.6. Nieuwe campagnes, activaties en smaken werden geïntroduceerd, beleefd en geproefd. Alle plannen worden in de loop van 2017 gepresenteerd aan het grote publiek.

Swinckels’

De eerste plannen die out in the open zijn, zijn die van Swinckels’. En dat het allemaal grootse plannen zijn bewijst Swinckels’ wel! Swinckels’ is een paar weken geleden de retail in gegaan. Waar het voorheen alleen werd geschonken in de luxe horecagelegenheden (leuk feitje: 20% van de Michelinster-restaurants serveert Swinckels’) is Swinckels’ nu in de supermarkt te koop. Op de meest prominente plek in het bierschap naast Bavaria en Heineken, staan vanaf nu de 15-packs dozen van Swinckels’. Een gedurfde zet die de zevende generatie van de Familie Swinkels op basis van intuition and experience heeft gemaakt.

Interne Kick-Off

Op dinsdag 8 maart was het dan zo ver om de wereldprimeur van Swinckels’ te delen met het eigen personeel: De campagne met Morgan Freeman. Thinc ahead zorgde ervoor dat alle medewerkers wisten dat er iets speciaal ging gebeuren. Zowel de medewerkers in Lieshout, als de medewerkers in de Eemshaven en in de Meern werden geïnformeerd en geïnspireerd. Zo stonden op alle locaties grote Swinckels’ vrachtwagens, billboards met grote posters en hoorde men overal de tune van de nieuwe commercial afspelen. Alles in lijn met wat de consument krijgt te zien en gaat beleven: De customer experience die de eigen medewekers als eerste mochten ondervinden.

Verder werd de bar op het hoofdkantoor van Bavaria omgetoverd tot Swinckels’ locatie, met een fantastisch groot scherm en geluid om de commercial met veel impact te kunnen tonen aan de 500 aanwezige medewerkers. Waarna het nieuwe bierglas en de nieuwe fles werd geheven en er geproost kon worden op de nieuwe weg die Swinckels’ is ingeslagen!

En voor de medewerkers die niet aanwezig konden zijn bij deze lancering zat er binnen een half uur een aftermovie van alle activiteiten van die dag in hun mailbox!

Jaarlijks organiseert 13 Lichte Brigade een militaire, obstakel run op de eigen legerbasis. Deelnemers aan het evenement krijgen een uniek kijkje in de keuken van de legerbasis en worden sportief uitgedaagd om 10 kilometer aan obstakels te bedwingen.

Elk kwartaal organiseren wij voor Herbalife Nutrition België de Leadership Development Weekenden voor honderden members. Een moment om terug te blikken het afgelopen kwartaal.

previous arrow
next arrow
Slider

Ons jaar van oprichting

Grote projecten in 2019

Procent toewijding

Te gekke vooruitdenkers