Laatste nieuws

Swim Cup 2018: Mijn persoonlijke record

  |   Laatste nieuws

Door: Esther Ammerlaan

 

Vorig weekend vond in Eindhoven de 14e editie van de Swim Cup plaats. Voor mij persoonlijk was het de vijfde Swim Cup waar ik onderdeel van mocht zijn. Elk jaar voelt het weer als thuiskomen, het voelt als een voorrecht om elk jaar met een groep passievolle mensen te mogen werken aan dit evenement.

 

Het was ook tijdens de Swim Cup Eindhoven in 2014 dat ik dacht: “Als je dit soort evenementen mag organiseren voor je werk, dan heb je echt een droombaan.” En daar ontstond de ambitie om voor de rest van mijn carrière prachtige evenementen te organiseren. Vier jaar later en veel (evenementen-)ervaring rijker, is het dan altijd weer mooi om even terug te gaan naar de oorsprong: de Swim Cup. Het doet mij altijd weer beseffen wat voor mooi werk ik doe, welke schitterende kansen ik krijg en dat ik met Thinc ahead waardevol kan zijn voor grote en impactvolle evenementen.

 

We spoelen weer vooruit naar het heden. Voor het eerst was Thinc ahead met een team aanwezig in het zwemstadion. Linda was verantwoordelijk voor de Hospitality. Het hele weekend zorgde zij ervoor dat het de genodigden en de vrijwilligers aan niks ontbrak. Jasper was onderdeel van het online redactieteam en hield onder andere de mensen thuis op de hoogte van het spektakel wat plaats vond in Eindhoven. En ik was daar als verantwoordelijke voor de Media en Communicatie en om ervoor te zorgen dat de Swim Cup zo goed als mogelijk zichtbaar was van buitenaf.

 

Zie hier de facts van afgelopen Swim Cup:

Info-klein

 

We mogen als team terug kijken op een succesvol weekend vol met zwemspektakel. We zijn trots op wat we met elkaar hebben neergezet. Met veel ambitie en plezier kijken we vooruit om in de toekomst meer mooie en impactvolle evenementen met elkaar te organiseren!

 

“Never forget where you’ve been.

Never lose sight of where you’re going.

And never take the people for granted who travel the journey with you!”

 

IMG_1369 IMG_1368

Lees meer

Samen golfen tegen kanker met Golf4life

  |   Laatste nieuws

KWF Kankerbestrijding zet het golfevent Golf4life voort om via golftoernooien geld op te halen voor kankeronderzoek. In de afgelopen drie jaar heeft Golf4life € 25.000 opgehaald voor KWF en met deze stap wordt de voortgang van dit event gewaarborgd. 

 

Golfvrienden Sebastian Dresen en Martijn van Oosterhout hebben drie jaar geleden Golf4life opgericht: ‘Wat nou als wij iets doen, écht iets doen om deze afschuwelijke ziekte te bestrijden. Als we iets kunnen betekenen voor iedereen die ons lief is, met de sport waar onze ziel en zaligheid in ligt.’ Sebastian: ‘Martijn en ik kenden veel mensen die getroffen zijn door kanker, zowel vanuit onze privé-situaties als op de club. De keuze voor KWF was voor ons snel gemaakt.’

 

Wat begon als een eenmalige actie, groeide al snel uit tot een jaarlijks benefietevent. De uitdaging: zoveel mogelijk holes spelen, van zonsopgang tot zonsondergang op de langste dag van het jaar op of rond 21 juni. En: hoe beter de scores, hoe meer geld voor kankeronderzoek. Elke golfclub kan dit bijzondere toernooi organiseren om geld op te halen in de strijd tegen kanker. Martijn: ‘Iedereen kan iets goeds doen, op zijn of haar eigen manier, hoe groot of klein dat ook is’.

 

KWF Kankerbestrijding besteedt het geld aan de drie doelen: meer genezing van kanker, minder kanker door voorlichting en preventie, en een betere kwaliteit van leven voor (ex-)kankerpatiënten.

 

Presentator en fervent golfer Frits Sissing (foto) heeft vanmorgen met het slaan van de eerste bal Golf4life symbolisch geopend.

 

Meer informatie: www.kwf.nl/golf4life

kwf_golf4life_EKP_02691017

Lees meer

Always trust your innervoice – Swinckels’

  |   Laatste nieuws
Heb jij de reclame met Morgan Freeman al voorbij zien komen? Of de vele posters in bushokjes? Sinds een aantal weken is Swinckels’ overal op tv, online en outdoor te zien met hun eerste commercial, met in de hoofdrol Mr. Freeman. En Thinc ahead was betrokken bij deze lancering.

 

Bavaria Brand Event
In januari mochten wij voor Bavaria hun Brand Event organiseren. In Hotel Van der Valk Eindhoven streken 80 Bavaria-medewerkers uit heel Europa neer, om zich te laten informeren over de laatste ontwikkelingen van een drietal Bavaria-merken: Bavaria, Swinckels’ en 8.6. Nieuwe campagnes, activaties en smaken werden geïntroduceerd, beleefd en geproefd. Alle plannen worden in de loop van 2017 gepresenteerd aan het grote publiek.

 

Swinckels’
De eerste plannen die out in the open zijn, zijn die van Swinckels’. En dat het allemaal grootse plannen zijn bewijst Swinckels’ wel! Swinckels’ is een paar weken geleden de retail in gegaan. Waar het voorheen alleen werd geschonken in de luxe horecagelegenheden (leuk feitje: 20% van de Michelinster-restaurants serveert Swinckels’) is Swinckels’ nu in de supermarkt te koop. Op de meest prominente plek in het bierschap naast Bavaria en Heineken, staan vanaf nu de 15-packs dozen van Swinckels’. Een gedurfde zet die de zevende generatie van de Familie Swinkels op basis van intuition and experience heeft gemaakt.

 

Interne kick-off
Op dinsdag 8 maart was het dan zo ver om de wereldprimeur van Swinckels’ te delen met het eigen personeel: De campagne met Morgan Freeman. Thinc ahead zorgde ervoor dat alle medewerkers wisten dat er iets speciaal ging gebeuren. Zowel de medewerkers in Lieshout, als de medewerkers in de Eemshaven en in de Meern werden geïnformeerd en geïnspireerd. Zo stonden op alle locaties grote Swinckels’ vrachtwagens, billboards met grote posters en hoorde men overal de tune van de nieuwe commercial afspelen. Alles in lijn met wat de consument krijgt te zien en gaat beleven: De customer experience die de eigen medewekers als eerste mochten ondervinden.

20170308_083538 20170308_083519 20170307_183603

Verder werd de bar op het hoofdkantoor van Bavaria omgetoverd tot Swinckels’ locatie, met een fantastisch groot scherm en geluid om de commercial met veel impact te kunnen tonen aan de 500 aanwezige medewerkers. Waarna het nieuwe bierglas en de nieuwe fles werd geheven en er geproost kon worden op de nieuwe weg die Swinckels’ is ingeslagen!

IMG-20170411-WA0001 IMG-20170411-WA0002 IMG-20170411-WA0000

En voor de medewerkers die niet aanwezig konden zijn bij deze lancering zat er binnen een half uur een aftermovie van alle activiteiten van die dag in hun mailbox!

 

MUST WATCH: De bioscoopversie van de Swinckels’-commercial!

Lees meer