Accell dealershow – Samen voor goud!

Blijven presteren is van belang om op topniveau te blijven. Na een bewogen jaar was dit het doel van onze opdrachtgever Accell. Dit jaar gingen ze voor goud en dat lieten we zien tijdens het jaarlijks dealer evenement. Samen met alle merken, samen met alle dealers. SAMEN VOOR GOUD!

Tijdens de Accell Dealershow op zondag 12 september & maandag 13 september ontdekte dealers/winkeliers de nieuwste topmodellen van dichtbij. Naast verrassende innovaties én de nieuwste productintroducties, was er in iedere merkwereld een winactie.

In opdracht van Accell (Batavus, Sparta, KOGA, Lapierre, Juncker en Van Nicholas) organiseerden we dit tweedaags evenement. Van de gehele uitwerking van het concept tot aan de executie en videoproducties van het event. We gaven alle gasten een unieke experience door De Fietser, onder het genot van een hapje en drankje.

Vanaf het moment dat de dealers binnen stapten, namen we ze mee in het verhaal van alle merkwerelden: een unieke guest journey, meerdere stops per merkwereld, een experience die alle zintuigen raakt (zien, horen, voelen, proeven) en een gouden loper die je langs alle merkwerelden begeleidde. Met het thema Samen voor goud verbonden we alle merken met elkaar.

Deel dit

Klant

Accell

Rol

Concept en campagne ontwikkeling, Verantwoordelijk voor de organisatorische projectleiding

Datum

12-09-2021 | 13-09-2021

Locatie

De Fietser

Ons jaar van oprichting

Producties in 2020

Procent toewijding

Te gekke vooruitdenkers