Accell Dealerdagen 2.0

Na de succesvolle Dealerdagen van Accell Benelux in 2019, werden wij ook voor dit jaar gevraagd om mee te denken op het gebied van conceptontwikkeling. Het evenement is nog steeds hét moment om de dealers van Accell kennis te laten maken met de nieuwe collectie fietsen en mee te nemen in het verhaal van al haar merken.

In februari van dit jaar gingen we met Accell om de tafel om te bespreken wat we dit jaar voor de dealerdagen konden betekenen. Toen nog vanuit het oogpunt dat de lijn die vorig jaar is ingezet doorgetrokken zou worden naar dit jaar. Wat kort betekent: zo veel mogelijk dealers fysiek ontvangen in de Fietser in Ede om hen alles te vertellen over de nieuwe fietsen en ontwikkelingen. En direct contact met zijn of haar accountmanager voor het plaatsen van orders. Maar een maand na de eerste gesprekken en creatieve ideeën, zag de wereld er ineens anders uit.

Maar Thinc ahead zou Thinc ahead niet zijn, als we niet samen met Accell een vernieuwend en duurzaam concept ontwikkelden en produceerden. Dealerdagen die te allen tijden doorgang konden vinden, welke maatregelen er op dat moment ook gelden. Een show waar 1.500, 300, 50 of zelfs geen dealers aanwezig konden zijn, maar waarbij het delen van de merkverhalen overeind zou blijven!

“Het grootste Wielercafé van de Benelux”

Twee liveshows op zondag 11 en maandag 12 oktober in een Tour du Jour-setting, gezellig met elkaar in het café praten over fietsen, innovaties en highlights. Om dit alles aan de dealers te presenteren creëerden we een platform, gekoppeld aan het interne systeem van Accell. Dit werd de verzamelplek voor het Grootste Wielercafé van de Benelux om de livestream te bekijken, gebruik te maken van de live Q&A, polls, bonusmateriaal te bekijken en live te chatten met de accountmanagers.

Naast de conceptontwikkeling, platformontwikkeling en regie op de show, werd onze rol in het verloop van het traject groter. Dit heeft er uiteindelijk in geresulteerd dat wij alle merken hebben ondersteund om hun merkverhalen te vertellen aan de dealers. Hiervoor hebben wij passende en bijzondere content bedacht, uitgeschreven en de uitvoer gecoördineerd.

Wat onze rol exact is geweest voor alle merken, lees je in de projecten van KOGA, Batavus en Sparta.

Deel dit

Klant

Accell Benelux

Rol

Concept- en contentontwikkeling, Productieleider, Regisseur

Datum

11 en 12 oktober 2020

Locatie

De Fietser Ede

Dat we dit jaar – in ingrijpende tijden – onszelf als organisatiebureau opnieuw hebben uitgevonden, is bijzonder en uitdagend te noemen. Ons werk stopt niet bij het organiseren van evenementen. Dat bewijzen alle videoproducties voor mooie merken die we de afgelopen maanden hebben mogen doen.

Voor het eerst mochten we dit jaar meedenken over de content van Batavus. Een uniek merk in Nederland, dat zich positioneert als dé fietsspecialist van Nederland voor alle soorten fietsen. Van crib to cradle, voor alle fases in ons leven.

previous arrow
next arrow
Slider

Ons jaar van oprichting

Grote projecten in 2019

Procent toewijding

Te gekke vooruitdenkers