Create your legacy

Create a legacy

Thinc ahead organiseert evenementen met de ambitie om te inspireren met creatieve concepten en om een toegevoegde waarde te zijn voor het evenement, een merk en/of de sport.

Er liggen mooie grootse plannen voor de activatie en uitrol van Smalt in de Afrika en het Midden-Oosten, maar in Nederland komt Smalt niet op de markt. Echter is voor Bavaria, Smalt dermate belangrijk dat alle collega’s in Lieshout van het bestaan, de (nieuwe) smaak en plannen op de hoogte moeten zijn. Immers, het product wordt ook op de vernieuwde productiebanden in Lieshout vervaardigd. Het is om die reden dat Bavaria haar collega’s in Lieshout graag kennis laat maken met hét alternatief voor frisdrank… It’s sssssssgoood! It’s SMALT.

We hebben voor Bavaria Smalt de slagboom van Royal Swinkels omgebouwd tot een bewegend blikje Smalt. Elke dag begint vrolijk, want in deze week geven we de slagboom wat extra kleur. Het hoogtepunt van de week is de 1.59 challenge. Op een speciale loopband kan je je meten met marathon loper Kipchoge. Hij deed namelijk over een gehele marathon 1 uur en 59 minuten. De marathon lopen onder de 2 uur, dan ren je gemiddeld 21 km per uur! Het personeel van Royal Swinkels is de challenge met elkaar aangegaan om zo lang mogelijk 21 km per uur te rennen. De een hield het wat langer vol dan de ander!

Rol Thinc ahead

Al jaren mogen wij Royal Swinkels tot één van onze vaste klanten benoemen. Ook dit keer mochten wij helpen met de interne activatie van Bavaria Smalt. Als Thinc ahead mochten wij een vet concept bedenken om het nieuwe product van Bavaria onder de medewerkers van het bedrijf in Lieshout onder de aandacht te brengen. In augustus wordt hier nog een vervolg aan gegeven!