Al jaren mogen wij Bavaria tot één van onze vaste klanten benoemen, waarbij we dit jaar meerdere bijzondere evenementen voor hen hebben mogen organiseren. Dit was er zo één.. We kregen de mogelijkheid om een basisidee uit te werken tot een uniek concept. Een voorbereiding van 1 jaar resulteerde uiteindelijk in het ultieme festivalweekend in augustus 2019.
In onze rol als projectleider van deze gehele productie hebben wij ervoor gezorgd dat de internationale campagne van Bavaria, tot een ultiem hoogtepunt kwam tijdens het evenement. De winnaars en genodigden uit de hele wereld is ze dit weekend aan niks ontbroken.
Anniversary Party
Op vrijdag verwelkomden de Bavaria Babes en hostessen hen bij de gate op Schiphol, waarna ze met branded bussen naar het Van der Valk Hotel Amsterdam-Amstel werden gebracht. Daar werd het officiële startschot gegeven voor het weekend, met een welkomstwoord door Peer Swinkels. Hierna brachten onze gasten een bezoek aan Partyschip Jules Verne en club The Escape in Amsterdam. Voor het zaterdagprogramma bouwden wij ons eigen festival op het Brouwerijterrein in Lieshout. Een speciale Brouwerijtour werd vormgegeven, entertainment en activiteiten werden verwelkomt en gasten genoten van heerlijke Hollandse lekkernijen en Bavaria biertjes. Kortom, een uniek minifestival speciaal voor onze gasten.
Met als hoogtepunt de set van het wereldberoemde DJ duo Showtek. Speciaal voor het gehele concept ontwikkelden zij een nieuwe track en gaven zij een privé optreden voor onze 300 gasten, inclusief Meet&Greet. Deze unieke samenwerking met het DJ duo resulteerde er uiteindelijk ook in dat wij hen als hoofdact mee hebben genomen naar Lakedance op Aquabest. De ultieme verjaardagswens voor Bavaria, op Mainstage voor 20.000 uitzinnige bezoekers. Een mooier einde van deze Bavaria 300 jaar campagne konden we ons niet wensen.